September 6, 2009

GIFT MEN INTE DÖD

I en artikel i Expressen kallar Per Hägred de nya Beatlesutgåvorna sensationella.
I kommentarsfältet kan man läsa följande:

"Jag tänker köpa monoboxen! jag tänker göra det, jag är en man som skiter i vad f-n min fru tycker om saken .
Räkna ihop alla djävla gipskatter och skit som står i fönstren och ser fåniga ut så är vi kvitt.
Tack för ett bra relationsforum på nätet!
Mvh Gift men inte död"

Jag säger som byrådirektör Bergdahl, det var förbanne mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades.

2 comments:

Anonymous said...

La chinoise är fantastisk! Även om Godard gjort både bättre och vackrare filmer. Weekend & Pierrot le fou då främst.. Masculin feminin är min favorit dock..
Kul att jag hittade din blogg!

/coolyourboots.blogg.se

Sebastian said...

vivre sa vie ska vi inte heller tala om. vilken otroligt bra film. weekend inhandlade jag för en kort tiden sedan, men har ännu inte hunnit se den i sin helhet.