September 21, 2010

DRAPER RESIDENCE

4 comments:

Alicia said...

Åh jag är helt frälst! Såg färdigt säsong 2 härom dagen och nu klättrar jag på väggarna i abstinens efter nästa. Vilken extraordinär serie!

Sebastian said...

Samma här! Vi har väl kommit ungefär lika långt då, intressant. Favoritkaraktärer?

Alicia said...

Oh det måtte bli Joan som kniper titeln som favoritkaraktär - vilken kvinna! Är beredd att byta läggning för hennes skull.
Annars gillar jag Draper trots att, eller just på grund av att han bedrar och söndrar. Hyser en viss fascination för mörka och mystiska män med moraliskt frikort, och Don D passar rätt bra in i mallen.
Vet i vart fall att jag tycker förfärligt illa om Campbell - han är så stroppig! Och jag hoppas Salvatore kan komma ut med sin sexualitet snart, stackarn.
Vilka känner du starkast för?

Sebastian said...

Joan är en riktigt bra karaktär, dock så tycker jag att hon bleknar lite i säsong 4. Hoppas att hon kommer igen! Ja, Don, vad ska man säga? Underbar, det är ju hela grejen med honom att han är så komplex. Annats måste jag säga att Sally Draper är en riktig överraskning ju längre serien går, hon blir mer och mer framträdande. Jag har jobbat ifatt hela serien på några veckor, från säsong ett till fyra, just nu väntar jag bara på nya avsnitt från staterna.